Хоча уже осінь, але 6,10 га постійного лісового розсадника ДП «Тростянецький лісгосп» ще зачіпають зір своєю строкатістю: там майорять вейгели скупим останнім цвітом, онде виструнчились декоративні породи, там зеленіє шкілка ялинок і ялівців, а там уже чорніють підготовлені під осінній посів або уже засіяні площі.
Зразу кидаються в вічі охайність, порядок і ознаки постійного виробничого процесу.
З метою збільшення асортименту декоративних порід, що використовують в озелененні, в першій половині літа в лісгоспі проводяться роботи по розмноженню (живцюванню) деревних порід. Робота по живцюванню дуже кропітка та вимагає витримки і терпіння.
Основною метою закладки розсадника було вирощування стійкого садивного матеріалу для створення лісових культур, нових лісів в місцях їх природного зростання.
Велика увага приділяється вирощуванню декоративного садивного матеріалу для реалізації та озеленення структурних підрозділів підприємства, шкіл, церков тощо.
Асортимент порід для озеленення налічує понад 60 видів та форм таких як туя західна (форми Смарагд, шароподібна «Глобоза», «Даніка», золотиста, верескоподібні, карликові, «Тедді», «На-на», туї Брабант); ялівці (форми – звичайний, козацький, вергінський різних форм, китайський, горизонтальний); самшит; спіреї (Ван-Гутта, японська, іволиста); форзиція; верба Матсудана; вейгела та інші.
Щорічно підприємство працює в напрямку збільшення асортименту. Проводиться рекламна кампанія через засоби масової інформації, щодо залучення покупців на декоративний посадковий матеріал. У розсаднику вирощуються та реалізуються декоративні рослини як з відкритою кореневою системою так і з закритою кореневою системою, а також для реалізації є укорінені двох-, трьох-річні живці.
При Нескучанському лісництві ДП «Тростянецький лісгосп» функціонує Нескучанське шкільне лісництво. Учні шкільного лісництва беруть активну участь в лісо розсадницькій справі, проводять догляди за посівами, беруть участь в зборі та переробці насіння, щорічно беруть участь та стають лауреатами обласних конкурсів. Тішить, що деякі учні шкільних лісництв обирають собі професію лісівника.
Ліс починається з зернини, з вирощеного паростка, який який використовується для відтворення нових лісів. Тож лісонасінева справа є чи неосновним аспектом ведення лісового господарства.